Stationair bij koude motor

5 reacties

Merk
Citroën
Model
BX
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-02-2005 12:58

[26440] Ik heb hier een BX staan die totdat de motor op temperatuur is niet fatsoenlijk stationair loopt. Hij doet maar wat , van 500 tot 2000 toeren.Op bedrijfstemperatuur loopt ie strak 900 toeren.

Stappenmotor is vervangen , hij is uitgelezen en daar kwam ook niks geks uit en alle vacuumslangen zijn goed.

Het is niet verschrikkelijk irritant maar hij hoort dit gewoon niet te doen.

Heeft er iemand goede raad??