Geplaatst: 21-02-2005 15:58
[26650] hallo, ik heb een mercedes e 220 cdi, bouwj. 1998, waarvan de kachel welke de motor op temperatuur moet brengen, en houden, niet meer werkt. dit is te merken omdat de motor veel te langzaam op temperatuur komt. oplossing?