5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-08-2005 20:14
[36564] wij hebben een vito V 230 waar het koelwater uit het reservoir bruist. We hebben de koppakking al vervangen en ook is de kop afgeperst. wat kan de oorzaak zijn van de hoge druk in het koelsysteem.