Geplaatst: 18-09-2003 8:15
[4251] een klant van ons heeft met zijn astra x2.0dtl het probleem dat af en toe zijn lampje van het elektronische gedeelte van het koelsysteem gaat branden. deze vervolgens uit laten lezen hier kwam niks uit. koelvan werkt motor wordt niet te heet heeft iemand hier ervaring mee ? omdat het sporadisch voorkomt is het lastig zoeken.