Geplaatst: 12-08-2005 13:54
Help!
bij koude motor start de wagen (wel niet zo als het moet maar het lukt)
bij warme motor start hij niet en als hij dan start draait hij onregelmatig en max aan 500tr/min en als men plots gas geeft valt hij uit (gelijdelijk gas geven lukt wel)
de ontstekingskaarsen werden vernieuwd en zien nu na een paar uur knoeien roet zwart
de wagen werd reeds onderworpenaan een diagnosetest en er blijkt niets verkeerd met de electronica
de cpu werd vervangen zonder rezultaat
wie kan mij helpen ik word er gek van
groetjes en hopelijk vinden we de oplossing samen
ps ben ook op zoek naar schema van de motronic stuuring