tapeind spanrol gebroken TDI

5 reacties

Merk
Seat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-09-2003 22:49

[4409] Van de week kwam er een seat alahambra met een AUY motor binnen. Nu blijkt dat de tapeind van de spanrol van de distributieriem gebroken is met alle gevolgen van dien. Heeft iemand dit wel eens bij de hand gehad ? of er over gehoord ?