Geplaatst: 24-09-2003 22:49
[4409] Van de week kwam er een seat alahambra met een AUY motor binnen. Nu blijkt dat de tapeind van de spanrol van de distributieriem gebroken is met alle gevolgen van dien. Heeft iemand dit wel eens bij de hand gehad ? of er over gehoord ?