Geplaatst: 28-09-2003 16:04
[4480] MBW124 200D bouwjaar 1990, ABS lamp is plotseling gaan branden. Wielsensoren zijn reeds vervangen, stekkerverbindingen gecontroleerd etc. Lamp brandt reeds bij starten en gaat niet meer uit ook niet nadat de accuklem lange tijd los is geweest. ABS werkt ook niet.
Wie heeft een tip waar ik het kan zoeken?