3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-10-2003 10:43
[4571] schakelt(bijna) niet in 1e en 2e versnelling, kraakt bij terugschakelen van 3 naar 2, koppeling komt wel goed vrij