ZQ stilvallen bij inhouden (fiesta model - 1300cc)

2 reacties

Merk
Mazda
Model
121
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-08-2005 12:07

[36639] Goeie dag,

Wie kan ons helpen we zitten met een klant die steeds stilvalt met zijn 121 bij het inhouden met de wagen. Wanneer het gas gelost wordt valt de wagen spontaan stil. We deden reeds talrijke pogingen dit op te lossen namelijk:

Nieuwe iac klep (regelklep ralentie)

Luchtmassameter vervangen

Andere gaspedaalpotentiometer

Nieuwe stekkerverbinding van de gaspedaalpotentiometer

Doorsolderen bedrading tegen shut bord

Uitspuiten mondstuk

Snelheidssensor stekker afgetrokken

ETC...

maw, we zijn ten einde raad, wie kan ons helpen alvast zeer veel dank bij voorbaat