Geplaatst: 12-10-2003 11:46
[4899] Deze mr-2 heeft een veel tehoog co%(8%),de inspuittijd is min.7Ms en word ook niet minder, lamdba sensor en luchtmassameter zijn vernieuw.Alle electrische waarden zijn vanaf de ECU gecontrolleerd met een autocom set.Brandstofdruk is goed,verstuivers zijn goed)
(motor type 4A-GE ELC,USA model)