Geplaatst: 11-10-2003 13:30
[4869] na de start slaat de motor steeds afals je een stukje gereden hebt gaat het weer goed
Ik heb het stationair ge deelte gecontroleerd ,maar er was weinig
vervuiling op de stappenmotor
Het is vreemd dat het diagnose lampje niet werktals je
het contact aanzet Het lampje is goed en er komt 12 V op
Ik heb aan de ECU stekker pen 34 gemeten ,maar daar komt bij losse stekker geen 12 V spanning dus zou de draad ergens onderbroken kunnen zijn