afslaan vooral koud

3 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-10-2003 13:30

[4869] na de start slaat de motor steeds afals je een stukje gereden hebt gaat het weer goed

Ik heb het stationair ge deelte gecontroleerd ,maar er was weinig

vervuiling op de stappenmotor

Het is vreemd dat het diagnose lampje niet werktals je

het contact aanzet Het lampje is goed en er komt 12 V op

Ik heb aan de ECU stekker pen 34 gemeten ,maar daar komt bij losse stekker geen 12 V spanning dus zou de draad ergens onderbroken kunnen zijn