Geplaatst: 12-10-2003 19:46
Kan iemand nog een goede tip geven over het inhouden van de warme motor. Het is een 5 cil 2.3 motor kode ng. Hij houd in en krijgt te weinig benzine. Als ik de vollast schakelaar vast zet is er geen probleem en trekt hij uitstekend. Als ik die schakelaar losmaak dan houd hij in Lambda sonde vervangen voor een orgineele. Benzinedruk regelaar is goed 0 stand schakelaar is goed, vollast schakelaar is goed. wie is de 5 cilinder ng specialist?