4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-08-2005 17:15
[36922] Deze T4 met 2.4D 5-cyl.motor heeft Olie bij de koelvloeistof zitten. Nou heeft de auto ook een warmtewisselaar. Gaan deze vaker stuk of is gewoon de koppakking lek?