Geplaatst: 22-05-2004 21:45
[13486] Hoe kan ik de "open loop positie" van de stappenmotor instellen "inleren", door de blauw/witte kabel los te nemen van de zwarte, en deze aan +12V teleggen. Vervolgens starten met warme motor, stationair laten draaien totdat de LED groen brand, en vervolgens moet ik hem op een toerental brengen van ongeveer 3000 toeren/min en na een halve minuut weer het knopje van de LPG installatie indrukken, echter de LED blijft vervolgens groen/rood knipperen. M.a.w. ik krijg hem niet correct afgeregeld. Heeft iemand van jullie een handleiding of tip? De motor is B18U monopoint injectie, met Vialle AMS G3.