2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 22-02-2005 13:52
[26714] Wie heeft ervaring met het inbouwen van een telefoon in deze auto? Er zit wel een knopje telefoon onderd de radio maar er zit voor mijn niets in waar ik een carkit op kan aansluiten.