Telefoon naderhand inbouwen

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-02-2005 13:52

[26714] Wie heeft ervaring met het inbouwen van een telefoon in deze auto? Er zit wel een knopje telefoon onderd de radio maar er zit voor mijn niets in waar ik een carkit op kan aansluiten.