gerommel

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-10-2006 20:46

[65474] Kollegas,

Heb een 200 d staan welke nogal rommelt zeg maar bij stationairloop, en met rommelem bedoel ik resonantie van de motor alsof er een motorsteun kapot is, echter deze zijn wel goed, ook het draagrubber van de versnellingsbak is ok wat zou dit meer kunnen zijn? Als je een klein beetje gas bijgeeft is het direkt weg.

Verder is de voorste hardyschijf vernieuwd deze was kapot, het zg bonanza effect wat bij deze auto vrij sterk is is echter totaal niet verminderd, het dempertje op de pomp is ok, achterste hardy ok, zijn er nog meer punten die bijdragen aan dit effect?

Alvast bedankt voor jullie bijdrage..