2.0 16v pakt gas slecht op

3 reacties

Opgelost

Merk
Fiat
Model
Tipo
Type
Tipo
Onderwerp
Brandstof(systeem), Elektronica, Motor
Motorcode
2.0 16v
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-03-2005 16:02

Hallo,

Ik heb een tipo 2.0 16v hier en deze pakt het gas slecht op. Dit bij warme en koude motor. Ook met wegrijden houd deze in. Als ik het stekkertje met blauw-rode draad van de sensor aan de rechter kant van de cilinderkop loshaal(volgens mij koudestart sensor) rijd hij als een kanon, maar loopt hij 2000 toeren stationair. Heb deze sensor vervangen maar geen resultaat. Wie heeft de oplossing.

Alvast bedankt,

Ab Kulker