Geplaatst: 10-10-2006 21:45
[65627] Probleem in het esp systeem van een A2 bj 2001. Tijdens een rit gaat af en toe het esp en abs lampje branden.
Storing uitgelezen met Vag-Com, sensor dwarsversnelling geeft een onaannemelijk signaal geregeld. Nu wil ik de sensor demonteren maar weet niet waar deze zich bevindt waarschijnlijk op de bodemplaat van de auto, kan iemand mij verder helpen?
Joost