Sensor dwarsversnellings

29 reacties

Merk
Audi
Model
A2
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-10-2006 21:45

[65627] Probleem in het esp systeem van een A2 bj 2001. Tijdens een rit gaat af en toe het esp en abs lampje branden.

Storing uitgelezen met Vag-Com, sensor dwarsversnelling geeft een onaannemelijk signaal geregeld. Nu wil ik de sensor demonteren maar weet niet waar deze zich bevindt waarschijnlijk op de bodemplaat van de auto, kan iemand mij verder helpen?

Joost