Geplaatst: 07-12-2007 18:49
ik bij een vergelijkende auto wel eens een versleten nokkenas gehad bij 200000 m het is namelijk zo dat als je zeker weet dat er inspuiting is en de compressie is goed het ook nog mogelijk is dat de kleppen niet ver genoeg open gaan met als gevolg te weinig of geen lucht in de motor dus ook geen ontbranding
sukses