koelwater verlies golf Iv tdi 2002

11 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9tdi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-10-2006 22:19

[65942] Hallo,

Ik heb hier een golf Iv tdi, deze heeft koelwater verlies, ik kan verder geen lekkage vinden, alleen bij het koelwaterreservoir, deze vervangen en ookzo de dop.

Maar hij heeft er nog steeds last van, op dezelfde plaats?

Wie kent dit probleem?

Kan het misschien en lekke kop zijn, of , heb ik ook al eens gehoort, dat er bij deze typen wel eens een waterpomp op zat waarvan de schoepen los zaten en er teveel druk ontstond waardoor er koelwater door de overdruk uit werd geperst.

Graag uw reactie,

M.v.g.Pieter