Geplaatst: 15-10-2006 22:19
[65942] Hallo,
Ik heb hier een golf Iv tdi, deze heeft koelwater verlies, ik kan verder geen lekkage vinden, alleen bij het koelwaterreservoir, deze vervangen en ookzo de dop.
Maar hij heeft er nog steeds last van, op dezelfde plaats?
Wie kent dit probleem?
Kan het misschien en lekke kop zijn, of , heb ik ook al eens gehoort, dat er bij deze typen wel eens een waterpomp op zat waarvan de schoepen los zaten en er teveel druk ontstond waardoor er koelwater door de overdruk uit werd geperst.
Graag uw reactie,
M.v.g.Pieter