Geplaatst: 15-10-2006 21:05
[65937] Nog een vraag van mij:
Deze auto ging steeds moeilijker starten (wel starten, niet aanslaan...koud én warm), althans, hij sloeg aan en direct weer af dus ik verdacht meteen het transpondersysteem.
Als ik een van de sleutels tegen de leesspoel aan houdt dan start hij wel, Dus ik heb tijdelijk de spoel naar de rand van het contaktslot geschoven zodat de afstand tot de sleutel kleiner is.
Mijn vraag is: is dan de spoel slecht en moet deze vervangen worden? Ik dacht altijd dat een spoel óf stuk óf heel was en niet ertussenin.
De dealer had hem niet op voorraad dus mijn twijfel is alleen maar groter.
Jake