versnellingspook

5 reacties

Merk
Smart
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
600cc
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-11-2007 8:43

[93324]hallo

onze versnellingspook van forto doe niet normaal!!

is precies ontregeld!

springt uit eerste, altijd naar stand neutraal!

schakelen ga ook ni zoals het hoord!

waarschijnlijk heeft er wel ne volledige nacht iets tegen de versnellingspook gelegen!