Geplaatst: 18-10-2006 12:43
[66112] astra h 20000 km 2006 13dth
de koppeling slipt door en de wagen kan bijna niet meer rijden ; het ligt nie aan de chauffeur , die kan echt wel rijden ;
van opel geen garantie op de koppeling ; wel een beetje vroeg voor een koppeling .
Zijn dit zo'n zwakke koppelingen , we hebben onlangs nog zo'n 1300 gehad met hetzelfde ;
ik hoor het graag