Geplaatst: 16-10-2006 22:51
[66011] halo,ik heb hier een golf 3 tdi motor 1Z bj 1996 die bij plotseling volgas geven (wanneer de wagen stilstaat)begingt te haperen in hoge toeren en daarna bij stationair toerental begingt te stotteren (bij gas geven begingt hij terug normaal te lopen) wanneer men rijd begingt hij vanaf 3500 toeren steeds in te houden (enkele seconden) daarna enkele seconden weer goed .herkent iemand dit probleem?groetjes gerrit