Geplaatst: 22-11-2007 0:55
[93405]Zit er verschil tussen verstuivers van een 100 pk en een 75 pk td bedrijf dat de kop leverde beweert van niet.
Het probleem van de auto die wel rijd is dat er onderin weinig vermogen is boven de 2500 toeren is er wel redelijk vermogen de auto stinkt en rookt iets (geen olie verbruik) en er brand een injectie lampje op het dashbord.
groeten kevin