Geplaatst: 21-11-2007 9:38
[93325]Deze Vectra-B heeft het probleem dat als in de benzinetank minder dan 20 liter zit,de motor heel vervelend gaat inhouden.Als je de benzinetank helemaal vol gooit,is het probleem niet meer aanwezig.
Als we de auto uitlezen,geeft de kast geen storing aan.Heb de klant ook nog laten rijden zonder tankdop,maar dat geeft geen verschil.Zit zelf te denken aan benzinepomp?
Wie kan mij helpen?