Geplaatst: 21-11-2007 10:59
[93330]beste collega's,
bij deze auto branden de lampjes van: abs, TC, handremlampje en en lampje voor het gecontroleerd naar beneden rijden...
Storing uitlezen, na het wissen blijft over 134 pendelklepschakelaar elektrische storing....
na het wissen van de storing blijven de lampjes enige tijd uit tot je na een eindje te rijden weer gaat remmen en komt dezelfde foutcode er weer in..
heeft iemand ideeen??
mvrgr jan