gebonk uit achteras na verversing

2 reacties

Merk
USA Cars
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-05-2004 9:16

[13758] Hallo, ik heb mijn cardan ververst. Nu knarste en bonkte hij zo erg dat ik dacht dat er iets af zou breken. Bij de dealer wisten ze er geen raad mee. 80/90 olie erin en verder geen aanwijzingen. Nu blijkt dat er een middel bij moet voor het slipdifferentieel.

Nu is hij weer stil. Dankzij specialisten in Amerika.

Lang leve de dealer.