Geplaatst: 30-05-2004 9:16
[13758] Hallo, ik heb mijn cardan ververst. Nu knarste en bonkte hij zo erg dat ik dacht dat er iets af zou breken. Bij de dealer wisten ze er geen raad mee. 80/90 olie erin en verder geen aanwijzingen. Nu blijkt dat er een middel bij moet voor het slipdifferentieel.
Nu is hij weer stil. Dankzij specialisten in Amerika.
Lang leve de dealer.