3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-06-2004 18:09
[14124] Ik heb een Escort Station bj 1998 met een te lage temperatuur meter stand.
Is dit nu de temp sensor of de Thermostaat
Wie heeft de ervaring met dit probleempje.