3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-12-2005 9:20
[43685] wie kan mij helpen mijn auto loopt slecht en er brand ook een lampje in het dashbord en de motor bromt na het uitzetten ook trekt slecht het is een diesel