3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-12-2005 16:45
[44003] Heeft er iemand een idee of ik het brein van de versnellingsbak kan demonteren als de bak nog in de auto zit of moet ik de hele versnellingsbak er onder uit halen groetjes gerard