versnellingsbak

3 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-12-2005 16:45

[44003] Heeft er iemand een idee of ik het brein van de versnellingsbak kan demonteren als de bak nog in de auto zit of moet ik de hele versnellingsbak er onder uit halen groetjes gerard