2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-06-2004 12:17
[14609] hallo wie kan mij vertellen hoe ik de automaat olie bij deze auto moet bijvullen, de auto heeft een ecotec motor.
alvast bedankt eric