Geplaatst: 20-06-2004 21:14
[14627] hoi,pas geleden ben ik in het bezit van een mb 250d automaat,nu heb ik gehoord dat de olie van de automaat af en toe ververst moet worden: mijn vraag waar kan ik het pijlen en welke olie moet erin graag jullie hulp! alvast bedankt.