automaatbak olie peilen

7 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-06-2004 21:14

[14627] hoi,pas geleden ben ik in het bezit van een mb 250d automaat,nu heb ik gehoord dat de olie van de automaat af en toe ververst moet worden: mijn vraag waar kan ik het pijlen en welke olie moet erin graag jullie hulp! alvast bedankt.