Geplaatst: 21-10-2006 20:32
[66328] Hallo,
Ik heb de cil.kop van deze tdi gedemonteerd en gemonteerd, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan, hoe blokkeer en zet je de nokkenas op tijd bij dit type, tandwiel is los geweest en er zit geen spie in de nokkenas.Bij andere vw motoren kun je aan de andere kant van de nokenas een liniaaltje plaatsen, maar dat kan volgens mij bij dit type niet.
Wie kan mij verder helpen.