Geplaatst: 19-10-2006 16:02
[66174] remwaarschuwinglamp gaat knipperen bij optrekken.
niet die van de handrem maar die met het uitroepteken.
stekker van vloeistofreservoir er al afgehad maar er veranderd nix.
remblokken gecontroleerd, voering is als nieuw.
auto is niet uitgevoerd met ABS.
Gr Patrick