remwaarschuwingslamp knippert bij optrekken

2 reacties

Merk
Audi
Model
100
Type
Onderwerp
Motorcode
2.3
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-10-2006 16:02

[66174] remwaarschuwinglamp gaat knipperen bij optrekken.

niet die van de handrem maar die met het uitroepteken.

stekker van vloeistofreservoir er al afgehad maar er veranderd nix.

remblokken gecontroleerd, voering is als nieuw.

auto is niet uitgevoerd met ABS.

Gr Patrick