injector lekt ook als stekker niet aangesloten.

4 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-B
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-03-2005 21:55

Bij corsa x14sz uit 1998 krijgt motor te veel benzine, ook als stekker injector niet aangesloten is. In eerste instantie O-ring onder injector vervangen. Haalt niet uit. Injector naast auto bekrachtigd, tikkert wel. Proberen injector te reinigen, helaas nog geen effect. Weet iemand of deze injectors wel eens spontaan kapot gaan of gaan lekken? Bij voorbaat dank voor je reactie.