ABS-Lampje brandt

2 reacties

Merk
Mazda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
V-6
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-11-2007 15:02

[93420]Remmen gangbaar gemaakt en nu blijft het ABS-Storingslampje branden. Daar is niets aan te zien of heeft er ook niets mee t5e maken, maar ik leg toch de link met het gangbaar maken van de remmen. Er is geslagen op de geleidebus los te krijgen.

Is er iemand die dit al eens heeft meegemaakt?