Geplaatst: 22-11-2007 15:45
[93425]beste collega's,
heb hier een vectra 22dti 220.000km die redelijk veel olie verbruikt (1l op 1500km)
Mijn vraag: welke soort en viscositeit olie gebruikt de dealer en is er een middeltje om door de olie te doen om de cilinderwand te reinigen??
krijg deze auto voor een beurt (40.000 km geleden laatste beurt gehad) en de eigenaar heeft volgens mij al veel verschillende soorten olie doorelkaar gegooit....
misschien is het probleem ook wel verholpen met gewoon nieuwe en goeie olie...
mvrgr j