4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-03-2005 14:01
[28102] Als je de rem in trapt hoor je de de vacuum bekrachting lekken.
hij werkt nog wel goed.
Is dit te reparen of moet hij compleet vernieuwd worden ?