Geplaatst: 23-10-2006 20:29
[66465] Help,
Cilinderkop van golf gedemonteerd en weer gemonteert, eerst wat problemen gehad met het optijd zetten van de nokkenas, nu vandaag spec.gereedschap geleend van de dealer en de nokkenas op tijd gezet ,kan op 2 manieren, gecontroleerd 1e cil nokkenas op tuimelen, heb wel het gevoel dat de brandtstof pomp helemaal leeg is geweest, want hij bleef wel erg lang doorlopen.Fout codes uitgelezen->geen codes.
Wie kan mij helpen,
P.s
trouwens krukas staat bij het dupje in het vliegwiel en het pennetje kan in de pomp.