Geplaatst: 26-11-2007 19:13
[93650]Hallo,
Is er iemand die weet waar ik een elektrisch schema van een combo 1.7 dti kan verkrijgen>
Het gaat hoofdzakelijk om de bedrading binnen in de auto (onder dashbord en de stuurkolom).
Bij voorbaat dank,
Mvrgr, Pascal