Geplaatst: 17-03-2005 13:56
[28170] hoi,
het volgende probleem:
deze auto is voorzien van een automaat en wil niet starten.
herkent de parkeerstand niet en tevens de neutrale stand niet. geeft het ook niet aan op het display. wat kan de oorzaak wezen?