Geplaatst: 28-11-2007 22:27
[93792]hoi heb hier een w124 230 ce uit 91 nu loopt hij niet goed stationair en slaat hij af bijvoorbeeld bij de stoplichten of in de file
weet iemand hoe ik dit kan afstellen
CO, bobine, rotor, bougies, filters alles goed heb ook de inlaat schoon gemaakt en stappen motor
heeft iemand nog een idee of een oplossing
alvast bedankt