Geplaatst: 23-10-2006 22:54
[66479] als ik met rijden mijn gas half intrap loopt de motor erg netjes.stationair loopt hij ook goed,maar als ik dan mijn gas wat verder in trap heb ik een hele harde klop,lijkt wel een dieselklop.had het vandaag ook met gasgeven en loslaten.heeft iemand een idee?