Geplaatst: 27-10-2006 9:25
hallo
ik heb hier een 607 2.2 16v uit 2001
de auto rijd verder prima maar als je van een rotonde of bocht volgas weg wilt trekken dan
valt de auto compleet stil je schiet zelf naar voren en vervolgens gaat de auto volgas verder en er verschijnt een motorstoring. Ik heb de auto utigelezen met autodiagnos maar geeft een onbekende storing aan.
de auto is ook al bij peugeot geweest en daar gaf hij een storing aan dat je de rem en het gaspedaal tegelijk bediende. Ik heb later met de klant gesproken en er blijkt al van alles aan gedaan te zijn om die storing weg te helpen maar het helpt allemaal niet
ECU, BOBINE, KATALYSATOR,