Geplaatst: 21-03-2005 22:02
[28425] we hebben een a4 rijden met een rammelgeluid uit de multitronicbak, je hoort het al bij stationair lopen lijkt net of er iets los in bak ligt te rammelen komt van achter uit bak
Zijn er mensen die hier al ooit mee te maken hebben gehad. Ik hoor het graag