rammelgeluid uit multitronicbak

3 reacties

Merk
Audi
Model
A4
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-03-2005 22:02

[28425] we hebben een a4 rijden met een rammelgeluid uit de multitronicbak, je hoort het al bij stationair lopen lijkt net of er iets los in bak ligt te rammelen komt van achter uit bak

Zijn er mensen die hier al ooit mee te maken hebben gehad. Ik hoor het graag