Geplaatst: 29-10-2006 11:30
[66852] wij hebben hier reeds de tweede astra h 13dth met een kapotte turbo ; trekt niet op , lampje brandt en als je onderdruk zet op de vacuumklep van de turbo beweegt die stang niet ; turbo vervangen en probleem opgelost ;
wat zou hier de oorzaak zijn dat die schoepen vastkomen ?
Ik denk dat we er nog veel gaan mogen vervangen alleszins
iemand daar ook al ervaring mee ?