Turbo Z13dth

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Z13DTH
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-10-2006 11:30

[66852] wij hebben hier reeds de tweede astra h 13dth met een kapotte turbo ; trekt niet op , lampje brandt en als je onderdruk zet op de vacuumklep van de turbo beweegt die stang niet ; turbo vervangen en probleem opgelost ;

wat zou hier de oorzaak zijn dat die schoepen vastkomen ?

Ik denk dat we er nog veel gaan mogen vervangen alleszins

iemand daar ook al ervaring mee ?