Geplaatst: 29-10-2006 20:07
[66883] Volvo V70 automaat, die vreselijk rookt... Bij stilstaand voertuig in R of D rookt de motor gigantisch. Motormanagement is uitgelezen en daar komt eigenlijk niets uit. Diagnoselampje gaat branden op dashboard als egr klep wordt afgesloten, roken is dan wel over!!
Het blijkt dat de EGR klep wordt aangestuurd op het verkeerde moment.. EGR is vervangen, (geen resultaat)..
Wie weet welke sensor of component verantwoordelijk is voor dit probleem??
We zijn aan het experimenteren!!!!!!!!!!!!!!!! Oplossing volgt!!!!