Geplaatst: 29-03-2005 14:31
[28868] Hallo heren,
Ik heb hier een Lupo 1.0 AHT motot welke inhoudt en soms wat stottert bij gasgeven. Klant klaagt ook dat ze zo af en toe niet weg kan komen vanuit stilstand maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Foutcode in comp. 0201 drehzahlgeber signal unplausibel. Heb sensor eruit gehad en schoongemaakt maar heeft niet geholpen. Gaan deze sensoren vaak defect of zit ik in de verkeerde richting te zoeken? PS geen luchtlekkage gevonden
Alvast bedankt René