Geplaatst: 02-04-2005 20:56
Wie heeft er ervaring met benzine lekkage bij de tank en wel daar waar de vulpijp in de tank gaat.
Heb gekeken maar dit is schroefloos.Wat is hiervoor de beste oplossing. Het betreft een Stationwagon bj (bouwcode 5 98)
Graag je oplossing.